Julklappar

Hoppas ni alla har haft en bra jul för det har jag haft! Fick fina presenter och käka gå julmat i mängder haha ;) Jag fick: 
Låga Johny Bulls för mina primes börjar se helt kaos ut haha!
KL fleece 
The body shop saker
KL vantar
KL strumpor
Spotify Premium för 1 år 
Plaststigbyglar
900 kr
500 kr presentkort på gina
2 lypsyl från olika märken
Plånbok
Mineralpuder, ögonskugga och rouge (dom också mineral)
Kläder ifrån Missäy
Swarowsski Halsband
Chokladtomte (y)
Ridskor med stålhätta ifrån MH 
Bok
Ansiktsmasker
2 GBG HS biljetter 
Sen fick jag en Macbook Air för någon vecka sen som va typ tidig julklapp
MIn lillsyrra fick en IPad som jag ska få låna ibland också ;)
Fick säkert nån mer småsak som jag inte kommer ihåg just nu haha :)
 
Jag i min ny KL fleece hahahaha....
 
/Fanny
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0