Försök till ett collage...

Skulle försöka göra ett collage med outfiten jag ska ha på onsdag (eftersom jag bara rider 2 ggr i veckan får man passa på lite ;) Men kan säga att det gick sådär haha! Om ni undrar varför det är med 2 stövlar så är det för att jag inte kunde bestämma mig vilka jag skulle ha, haha. 
 
 
Handskarna är lika stora som stövlarna, strumprna är i fel färg, bra där Fanny! 
 
Aja, kan berätta den istället :)
 
Hjälm: Lamicell Master
Stövlar: Glacier eller Tretorn Falsterbo
Ridbyxor: JW
Strumpr: KL 
Handskar: Catago
Tröja: Hööks Go For Gold
 
Kom på nu att jag kanske ska ha min KL-väst till, för den är ju också marinblå som allt annat jag äger i hästväg haha ;) NI får en separat bild för jag orkar inte göra om allt så lat som jag är.
Märkte att det blev ganska mycket inlägg im utrustning, men det är min blogg och jag skriver vad jag vill ;) 
 
/Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0