Ny data!

Min gamla data var hur dålig som hellst så övertalade honom till att köpa en ny till mig och det blev en MacBook Air! Älskar den hur mycket som helst förutom att internet krånglar lite ibland, men ska snacka med nått Appelgeni som kan hjälpa mig haha! 
 
Ikväll ska jag på Breaking Dawn Part 2 med 5 andra kompisar! Om b´vi kommer in blir det fett kul annars blir det en aning segt haha. Men man får hoppas! Nu ska jag lyssna på lite go musik och göra iordning mina primes som en gång i tiden var beige som nu håller på att övergå till grå... Hoppas jag kan rädda dom!
 
http://www.youtube.com/watch?v=yyNfyzuvTuI 
 
Är lite dålig på att förstå blogg.se men hoppas att länken funkar annars får ni söka på Perry 2012 av Baby T.
 
 
/Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0