Plugga, plugga, plugga

Hej!
Håller på och skriver det sista på min deckaranalys som ska vara inlämmnad 23.59 och så smart som jag är lämnade jag den svåraste punkten till sist... Budskap! Är ingen fena på att hitta budsakp och hade gått lättare om jag hade läst hela  låtsas att ni inte läste det ;) 
Jag har typ 2.5 h på mig så jag lär hinna med marginal för en gångs skull haha. 
 
Imorgon är det lektion Nääs och det är s.k. "hoppning" men jag kollar det inte hoppning att hoppa 40 cm, hästarna kan kliva över det utan några som helst problem! Visst, höjden spelar inge roll men det är INTE kul att bara hoppa så lågt hela tiden plus att man aldrig riktigt kan träna på sin hoppsits eftersom det inte blir några ordentliga hopp. Ni kanske märker att jag är en aning irriterad över detta, me jag vill ju lära mig att hoppa bättre på hinder också inte bara hoppa sockerbitar livet ut... Ridskola är ju faktiskt till för att lära sig. 
 
Detta är en bra beskrivning på hur jag känner nu! 
 
/En bitter Fanny som behövde skriva av sig sin frustration om detta och en bra ursäkt till att inte skriva på analysen
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0