Smakat underlag!

Igår fick jag smaka på unedrlaget när hästen blev rädd för en stråkastare i det hörnet som hon hatar och jag hade inte ens chans att sitta kvar. Föll ifrån ca 170 cm så är nästan som att hoppa ifrån ett hopptorn på 2 m och landa på hårt underlag. Tyckte inte det gjorde ont blev bara lite smutsig och satt upp igen, men sen när jag kommer hem ska jag hoppa in i duschen och ser att jag har skrapat upp benet ifrån hövtbenet och ner till halva låret haha lyckat! Men har typ Sveriges bästa läkningsförmåga så lär vara borta snart haha! Sen idag har jag haft ont i nacken men tog lite liniment för hästar och nu känns det bättre! ;)
 
Inte denna hästen jag trilla av men vill inte lägga up bilder på den hästen. 
/Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0