GBGHS

Har varit på GBG HS med Emma hela dagen, var jättekul och det var mer folk än vad jag trodde det skulle vara. Har ju precis köpt ny hjälm så hade inte så mycket pengar att handla för men blev 2 saker iaf (visar i annat inlägg)
 
Tog med mig kameran men har ju som sagt inte orkat lägga pengar på nytt objektiv än så bilderna blev ganska kassa haha... Men lägger upp några här ändå ifrån 145 hoppningen, glömde av att fota på junior klassen, gymkhanan tänker jag inte nes försöka och på clinicen så satt vi ganska långt upp så hade bara blivit fullt ändå.
 
Ska försöka se om jag kommer ihåg vem som ee vem också haha...
 
 
 
 
 

 

Gulligaste hästen någonsin!
 
 
 
Har fotat på andra hinder men det va det hinret som var närmast och det var tyvärr bara de som gick till omhoppning som hoppade det.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0