Klänning

Har beställt min konfaklänning nu och hopppas hoppas hoppas att den ska passa! Det ver rena rama djungeln att hitta en klänning som uppfyllde mina krav och inte hade allt för högt pris haha! Men hittade en fin på nelly.com som borde komma på posten någon gång under veckan om allt går rätt till. Nu återstår det bara att köpa skor! Har kollat in ett par ifrån Tommy Hilfiger som jag tyckte var superfina! Men vi får se om det blir dom eller om jag hittar några andra. Vill gärna prova skor i butik då skor är så olika till skillnad från kläder som oftast brukar bli bra när man köper den storlek man brukar ha på nätet.
 
 
 
 
Skorna som jag tittat på fast i marinblått istället

Kommentarer
Postat av: Jessica

sv: Tack så mycket! Kul att du gillade det :D

2013-04-17 @ 08:35:48
URL: http://www.puzzleofmyheart.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0