Paketet har anlänt!

Äntligen kom mitt paket ifrån England hit till Sverige! (eller nja i tisdags kom det men jag använde den inte förän idag haha ;) Hade precis kommit innaför dörrn när jag ser postkillen (kan man säga så?) komma gåendes på verandan. Fick skriva på på någon digital sak med digitalpenna (ni fattar vad jag menar, sån som man har till Nintendo DS ;) Det var det fulaste jag någonsin skrivit men va så glad så jag orkade inte bry mig haha! 
Öpnnar paketet illa kvikt och där i ligger min kära Charles Owen AYR8 <3 
 
 
Har inte orkat ta egna bilder på den, men känns lite onödigt eftersom alla vet hur den ser ut haha. Förutom att man har läder "snören" eller vad man ska kalla det, lite exklusivare ;) 
 
Den va riktigt go att rida med, var lite tajt i början av passet men sen sjönk den på plats om ni fattar vad jag menar. Så glad! 
 
(Nu återstår bara att måla 130 brädor för att kunna betala den och förhoppningsvis ha kvar lite pengar så jag kan köpa mig ett nytt objektiv eller nått på horseshow beroende på hur snabb jag ee på att måla brädor. 16 gjorda bara 114 kvar, deg!) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0