Blogglek dag 1

1. Presentation av dig och hästen/hästarna
 
Jag heter då Fanny och bor precis utanför Göteborg. Jag går i 8an i Sveriges skönaste/konstigaste klass. På min fritid så är jag i stallet, gör läxor mitt i natten och är med kompisar. Jag tycker även om att fota, men är ännu inte så duktig men det tar sig! Jag har en Nikon 5100D och ett standard objektiv (18-55 mm) men ska snart införskaffa ett 70-300 mm eller 50-200 mm telezoom för att kunna ta bättre hästbilder ;) 
Det var lite om mig!
 
Min häst blir lite svår att pressentera eftersom jag inte har nån. Men jag rider på ridskola 1/ggr veckan och rider privat 1/ggr i veckan. Privathästen vet jag inte hur mycket jag får skriva om, men det är ett fint hoppsto som gått 120 tror jag men kapacitet för mycket mer. 
 
En redit suddig bild men ni ser iaf att den är skimmel ;) 
 

Kommentarer
Postat av: Ebba ~ Hästblogg

Fin häst :D

2013-02-05 @ 19:08:21
URL: http://northons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0