Blogglek dag 5

10 saker du inte visste om mig

* Jag skäms om jag inte har på mig matchande outfit i stallet 

* Hatar oborstade svansar 

* Kan inte leva utan mina 5000 lypsyl

* Jag köper nästan alla mina ridsaker själv

* Jag har inget mellanting i mitt värmeagrigat i kroppen, antingen är jag iskall eller så är jag jättevarm (oftast jättevarm)

* Jag kan  INTE hålla i mina pengar för 5 öre

* Jag kollar på hästutrustning varje dag, flera gånger om dagen

* Gör alla mina läxor och allt som hör till dagen/natten innan det ska lämnas in

* Jag bäddar om min säng varje kväll

* När jag har lov/helg så vänder jag på dynget fullständigt

12. En person som inspirerar dig

Hmmm... Har nog faktiskt ingen haha. Men får väll dra till med Rolf Göran Bengtsson bara för att alla hästtjejer säger det ;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0