Dagens I-landsproblem

Jag vill köpa både ny hjälm och nya ridbyxor för att min hjälm som jag har nu (Lamicell Master) har jag tröttnat på helt och typ spyr på den (no offence till dom som har en sådan). har kollat ganska länge på ny hjälm men egentligen behöver jag ju ingen ny haha. Nya ridbyxor behöver jag men det är mycket roligare att köpa ny hjälm en ridbyxor. Men ridbyxor ee billigare (eller ja det beror ju på) så lättare att tjäna ihop till och just nu är det många butiker som rear animobyxor. Om jag skulle köpa byxor nu så hinner jag nog inte få tillräckligt med pengar för att köpa hjälm på GHS.
 
Så nu fattar ni vilka problem jag har i mitt jobbiga liv, haha! (onödigaste inlägget på länge) 

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0