Otursdagen

Var med Emma idag för att jag skulle fota henne och hennes medryttahäst lite. Men Emma va lite seg så solen han gå ner haha. Det blev kassa och jag höll på att frysa röven av mig trots att jag hade tatt på mig mkt kläder! Eller ja enligt mig va det mycket med ridbyxor tjocka strumpor, ridskor, långärmad piké, nån stickad sak och fleece och dunväst och 1 vante (pappa hade tatt två höger handskar en tjockhandske och en ridhandske brä där pappa ;) Fast Emma höll inte riktigt med mig om att jag hade mycket kläder haha!
Herregud va långt man kan skriva om nått så oviktigt!
 
Hade skitont i huvet sen efter skolan man pallade inte hämta huvudvärkstablett så det hjälpe väll inte heller. Sen när jag kollar när bussen går så går den om 5 min och det tar 5 min att gå till hållplatsen ganska exakt. Går i ganska snabb takt fast sen ser jag bussen komma när jag har ca 100-150 kan inte bedömma avstånd för 5 öre, så får springa med kameran i handen, får klämma mig egenom dörren för att komma med bussen, men jag hann! Sen när jag kommer till centrum där jag ska byta så hinner min buss som jag ska byta till åka innan jag kommer av mig buss. Kände bara FML då, blev så sur haha!
 
Sen kom det en och fråga om jag hade tid att svara på några frågor om Västtrafik och hon frågade om min linje om den brukar komma i tid och det brukar den ju med nån minut hit ich dit. Men alla andra bussar kommer ju alltid försent! Uuuuh synd att hon inte fråga om det haha. 
 
Verkade redigt blond när hon fråga om jag hade sett massa anonser som tydligen skulle ha visats och jag hade inte sätt en enda av dom hahaha smarttjej!
 
Blandade bilder från idag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0