FREDAG

Så himla skönt med fredag, synd att det inte ee oftare bara haha. I helgen blir det ganska mycket häst, ska till Nääs på lördag för min lillsyrra har lektion och på söndag ska jag troligtvis åka till GFRK och hjälpa till med 2 hästar om starterna blir för tajta. Kanske tar med mig kameran till GFRK men får se, kanske inte har så mycket tid till att fota. 
Har också smsat en angående prao i ett stall, kommer bli super om det blir av, men tänker inte säga vem det är än. Nu ska jag nog kolla på en film innan pappa kommer hem med den nya bilen, kul kul! :D
 
Det rörigaste inlägget jag skrivit men jag antar att ni förstår ändå?
 
 
 
/Fanny 

Kommentarer
Postat av: Friskey

vilken fin bild! :) har du tagit den själv?

Svar: Tack! Ja det har jag.
Fanny Flyborg

2013-01-14 @ 12:21:53
URL: http://friskey.weride.se
Postat av: AmandaB

Allt bra? :D

MVH AmandaB

2013-01-17 @ 17:09:37
URL: http://amandablomkvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0