Shopping

Har blibit en hel del shopping under de senaste dagarna och alla (tror jag...?) tycker väll om att läsa om shopping så lägger upp bilder på det jag har köpt. Vissa bilder är ifrån google och vissa har jag tatt själv, lite lat sådär ;)
 
Marc by Marc Jacobs- NK
 
 
Raglady (kommer inte ihåg va märket heter)
 
Body Butter - The Body Shop 

 
Hunter (bruna)och vita fleece strumpor som sitter på - Pondus
 
 
Grå jacka - Svea 
 
Sen köpte jag 2 linne, 1 kofta och ett par jeans, men kunde inte hitta några bra bilder tyvärr och bilderna som jag har tatt blev inte bra heller. Ni får säkert se dom ifrån någon outfitbild eller nått sånt ;)
Kanske har köpt nått mer men kommer inte på nått just nu.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0