Visdommar från min syrra

Flisan 8 år
 
Flisan: Vet du vad det jobbigaste med att vara blind hade vart?
Jag: Nej?
Flisan: Då kan man inte se Kingsland loggan!
 
I bilen och åker förbi Hööks
 
Jag: Flisan kolla, där ee Hööks!
Flisan: Kan man köpa Kingsland där?
Jag: Nej, men dom har Hv Polo. 
Flisan: Då vill jag inte åka dit!
 
När jag försöker övertala henne att köpa min Lamicell Master (1000) så jag kan få lite pengar till att köpa en ny 
 
Jag: Flisan du kan få köpa den för hundra kronor!
Flisan: HUNDRA?!?! Jag tänker inte lägga 100 kronor på en hjälm! 
Jag. Flisan dina strumpor kostar mer än hundra...
Flisan: Ojdå...
 
Så skön är hon ibland! 

Kommentarer
Postat av: Louise -HÄSTBLOGG-

Fin blogg :) Kram

2013-02-02 @ 18:41:34
URL: http://LouiseHabberstad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0