Wants

Vita Beats
Bailey Button Uggs 
De Niro ridstövlar
Kinsland Peacock
Animo Nessuno
Bruna Primeboots
Kingsland Karen 
Kingsland Kelly
Charles Owen AYR8 
 
Märks det vilken färg jag tycker om på ridbyxor eller...? AYR8 SKA bli min, frågan är bara när... Men innan sommaren hoppas jag på.(Konfapresent mamma och pappa? ;)
Har faktiskt inte provat den i butik nån gång och jag hoppas att jag inte ser ut som en svamp i den för det gör jag i Wellington Classic haha, synd för dom ee så fina! 
MIna primes var från början ljusbeige, nu börjar dom bli gråa haha, behöver en uppgradering. Men allt som är hästsaker är prioriterat föra allt annat. Även fast allt inte är så realistiskt, pik till De Niro stövlarna!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0