Det va ett tag sen!

Tjenare! Har inte varit inne här på typ en månad... shame on me. Ska snart sticka till stallet, trim står på schemat, gött! Kommer nog inte hem ifrån stallet innan 21 så blir nog ingen mer uppdatering idag iaf... 
 
Idag har man gått sista riktiga skoldagen innan sommarlovet vilket känns helt okej! På måndag har vi vandrig (TAGGA), tisdag städa och kolla på film typ och sen på onsdag slutar vi!!! Ska på liseberg sen på onsdagseftermiddagen med en större del av klassen. Vi gjorde samma sak förra året och det va grymt kul. 
 
Rabblar upp dagens outfit också för att jag kan ;) Men ni får inte bild på det för det är jag för lat för hehe + att pappa tycker det ee pin att fota när jag rider med fetkameran (systemkameran) så det blir inga bilder från passet heller haha... Får väll hyra in nån som kan fota mig nån dag.
 
Pike: Hv Polo
Ridbyxor: Animo
Strumpor: KL
Stövlar: Tretorn 
Hjälm: CO AYR8
Handskar: Roeckl
 
Tror det va allt! Ett inlägg med go kompott om allt och inget.
 
Nej det ee inte läppstift, det ee lypsyl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0