Liseberg

Igår va jag och 6 andra kompisar på liseberg tillsammans. Det va sjukt kul fast lite kallt i shorts fram mot kvällen med endast 14 grader. Sen träffade vi ganska många ifrån konfan som vi pratade lite med, va kul att se dom igen även om det inte va så länge sen konfan sluta :) 
Sen kom pappa och hämta mig och några vid 23 när det stängdeoch så fick jag ett paket som han sa att jag skulle öppna nu. Det va ett ganska litet peket så jag tänkte, här får ju inte mina stövlar plats men sen så öppnade jag och där i låg min mobil som har varit borta sen i lördags! Då blev jag så sjukt glad att jag skrek lite haha ;) Har saknat den väääldigt mycket!
 
Bild från Emmas instagram, via visar upp våra fina körkort ifrån farfarsbilarna undertiden som vi åker rond 2 så coola är vi och många snea blickar fick vi, men det va det värt ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0