Ridläger

Nu på lördag så åker jag och en kompis på ridläger! Är sjukt taggad och packlistan är redan klar sedan långt tillbaka, men jag saknade lite saker så åkte till hööks med pappa idag och kom hem med en hel del.
 
Två pikeér, den marinblåa fick jag dock köpa i M fast jag skulle ha S men strunt samma det va billigt ;)
 
Min lillsyrra har nyss fått en ryktlåda med massa ryktsaker och då tyckte hon att hon va tvungen att ha egen pälsglans också, så den är alltså inte min men det fick vara med på kort iaf. Sedan en liten putssvamp då mina som har har försökt klippa till hemma blev sådär... Tror inte jag behöver skriva så mycket om grimskaftet?
 
Korta regnchaps som vad jäkliga att få med på bild. Jag hade det stora objektivet och jag kunde inte backa mer för där va husväggen och regnchapsen kunde inte backa mer heller så det fick bli lite saknade delar på bilden. Detta tycker jag ee bästa uppfinningen (har säkert funnits jättelänge men detta ee mitt första par)
 
Hittade detta fina schabraket på 50 % och hade 150 kr rabatt från mitt klubbkort så jag betalade endast 24 kr för detta schabraket vilket jag tyckte va ganska okej ;)
 
Såg att det blev väldigt mycket utrustning nu men det kommer bli andra bullar efter jag varit på lägret för då kommer jag förhoppningsvis ha massa bilder att visa upp, tjockiskameran a.k.a. systemkameran ska självklart med!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0