Shoppiiiing

Som ni kanske har märkt så äälskar jag att köpa ridkläder! Så under senaste 2 dagarna har det blivit lite shopping till. Jag är helt galen i Hv Polo och typ 50 % av alla min hästsaker kommer därifrån... och idag blev det en till medlem i familjen! En hoodtröja i klarblå då dom jag har hemma är ca 2 år gamla och är inte längre så fina som kanske är förståerligt. Har inte tatt någon egen bild så får ta en från google ;) Är stolt över mig själv som ine köpte en som ingick i kategorin vit,röd eller marinblå. Allt annat jag äger går i den kategorin (utom ett par bruna självfallet Hv Polo byxor) Så kände att det va dags för nånting nytt ;)
 
 
Andra prylen är ett par stövlar!!! Älskar att kolla på stövlar av nån anledning... Har 2 par sedan innan ett par ifrån Hööks som jag inte alls är nöjd med och ett par Tretorn Falsterbo som jag är vääldigt nöjd med! Hööks stövlarna sa dom skulle bli mjuka och fina som ett par "vanliga" stövlar men det blev dom inte! Lädret är väldigt plastigt och billigt och har inte format sig för 5 öre. Fattar att man inte kan förvänta sig så mycket ifrån ett par stövlar för 1500, men om dom säger att dom ska töja sig och forma sig så borde dom väll göra det iaf? När jag tog dom till skomakarn så säger han att det är ett sånt läder som inte töjer sig alls. 
Men men nu kan jag gå vidare ;)
 
Dom nya stövlarna som är påväg hem till mig (beställda på internet) är ett par ifrån Mark Todd! Klassiska och fina eftersom Falsterbo är ganska extrema ;) Som sagt så har jag beställt dom från nätet på samma ställe där jag beställde min hjälm så förhoppningsvis så ska dom väll dyka upp. Om dom dyker upp så blir det ca ons-fre skrev dom. Sen är det bara hoppas på att dom passar, men jag har måttat hemma och det ska stämma.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0