Stövlarna har anlänt

Igår förmiddag så kom posten och lämnade mitt paket. Då var jag glad haha. Som tur va så passade stövlarna! Kanske kunde dom varit lite tightare runt vaden men nu får jag plats med extra strumpor under vintern ;). Red med dom igår också på eftermiddagen och rida med ett par nya stövlar är aldrig skönt, men dessa var inte så farliga, bara fötter som somnade annars va det inte så farligt. Pappa fotade lite under passet så lägger upp några bilder under flera inlägg, så att det blir nya bilder till flera inägg och inte bara en bildbomb som ingen orkar kolla igenom haha. 
 
 
Hade min nya Hv Polo hoodie också tyckte faktiskt att det funkade att ha till marinblåa ridbyxor även om det kanske hade passat bättre med bruna eller svarta byxor. Visst ser stövlarna stilrena och fina ut? :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0