Blogglek

Har lite glömt bort den, men postar 2 st svar nu :)
 
Favoritgren?

Min favoritgren beror lite på faktiskt… Dressyr är så jäkla kul när det går bra, när allt flyter på och bara känns grymt! Hoppning kan vara kul, men brukar inte hoppa högt alls på ridskolan och det är inte kul då… Men om det är "högt" över 80 cm är redigt högt för mig haha, då blir jag typ nervös och om det är bana så är jag så rädd att glömma bort banan även om det typ bara är 3 hinder i följd haha….

Men jag tror att jag skulle tycka mer om hoppning om jag fick hoppa ordentligt lite oftare så jag känner mig säkrare :) 

Högsta dröm? 

Jag har nog ingen direkt högsta önskan/dröm men hade vart underbart om jag kunde få A i alla ämnen utan att behöva göra ett skit, eller kunna äta vad jag ville utan att gå upp i vikt, sjukt nice ju hahaha! ;)

 

 
Helt okej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0