Dagen

Har varit sjukt gött väder idag! Har varit ute i typ 6 tim och det har varit sol hela tiden. Har tvättat mina vota converse sen förra året som jag hade när vi skulle filma en sak till skolan i en lerpöl till skog. Så ni kan väll reäkan ut själva hur vita dom va ;) Men jag fick faktiskt bort det mesta med 5 kg såpa och sen slängde jag mamma dom i tvättmaskinen för att få bort det sista och nu är dom nästan helt vita igen! Som den dåliga bloggare jag är så tog jag ingen förebild och kan inte ta nån efterbild helelr för dom är fortfarande inte torra haha ;)
 
Sen tvätta jag också bilen som det äckta stjärnbarn jag är! Kände mig ganska liten när jag fick stå på stege för att nå att tvätta taket, och jag är ändå 175 cm lång... 
 
Nu ska jag försöka tina upp mina händer lite efter biltvätten sen ska jag kanske städa mitt rum im jag orkar.
 
Min humor <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0