Svensk Ridsport

Va på Svensk Ridsport för att kolla på ridbyxor, vi hade lagt undan ett par Animo Nastro och prova dom och dom passa, ska precis gå till kassan och då upptäcker pappa att det va hål i dom. Så dom kunde vi inte köpa och det fanns inga likadana kvar, kollade lite till och hittade Animo Nimo. Klassiska och snygg färg så fick bli dom istället! Men dom va ju fina dom med bara inte lika  mycket krimskrams som det är på vissa Animo. Dom här var också mer marinblåa än Nastro modellen, dom var mer ljus/gråa på nått konstigt sätt haha så dom jag köpte matchar till fler saker som jag har hemma. Annars hade jag ju typ behövt köpa hur mycket nytt som helst och det har jag inte budget till haha! ;)
 
Såna här fast i mainblått då haha 
 
 
Har aldrig haft ett par animo innan så ska bli spännande att se om det blir skillnad med dom eller om det blir som vilka par snygga ridbyxor som hellst... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0