Hästskötare

Ska nu på söndag med på en tävling i Bollebyggd tror jag det va... Ska bli kul att hänga med, ända problemet är att jag ska vara på stallet kl. 7 och det tar 20 min att åka dit hemmifrån mig. Tyckte det lät kul att hänga med, men när klockan ringer 5.40 kommer jag ångra mig det vet jag hehe. Men vafasen är man hästmänniska så räknas ju knappt 5.40 som tidigt när det gäller tävling, dock är jag ju inte så van tävlingsryttare om man säger så ;) 
Hoppas bara det inte ska regna för då blir jag sur. Hellre att det är svinkallt för då har man en anledning att ta på sig sina varmaste gosigaste kläder! 



Kommentarer
Postat av: Nora Bååth

Riktigt trevlig blogg med mycke power, fortsätt såhär :)

2013-12-16 @ 07:59:07
URL: http://norabaath.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0