Praon över

Nu är två veckor utav prao slut. Jag är nu officiellt provs på öppna kartonger, slänga skräp, sätta på prislappar, pricka av ordrar och få plats med saker ute i butiken som egentligen inte ska få plats. Det har varit kul och jag har defenitivt skaffat mig stenhårda fötter efter att ha gått så mycket i inte så bekväma skor i flera timmar (primeboots). Första dagen så var mina fötter fullständigt döda (även jag). Gjorde inte något speciellt ansträngande men antar att det är omställningen från att sitta på lektioner hela dagen till att behöva använda hjärnan på ett helt annat sätt än i skolan. Jag har också ätit färdig thai/indisk mat till lunch ifrån ica 7 utav 10 dagar om jag räknat rätt #varieradkost. Dom är så sjukt goa att jag dör! Om ni behöver ha något som är lätt att fixa så köp såna små lådor ifrån nice and easy på ica ;)
 
Fick även ett presentkort på 100 kr och 20 % rabbat på sortimentet undertiden som jag var där, så var ju tvungen att köpa nått. Blev en super gosig tröja ifrån Kingsland (såklart hehe) har tyvärr ingen bild på den nu men den är mjuk och go, cremefärgad och sådan tröja där allt hö fasnar på när man gör höpåsar! 
 
Tillbaka till praon så var det väldigt lärorikt och ganska mångsidigt arbete fast kanske inte något som jag skulle vilja pyssla med varje dag :)
 
 
Bilden har absolut inget med inlägget att göra men tror inte jag har publicerat den här bilden innan
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0