Prao

Imorgon så börjar två veckors praktik på MyOne som är en häst/hund affär ute på Hisingen. Ska bli jättekul att  praoa (?) där. Jag och min kompis i klassen praoar jättenära varandra och har samma tider så vi kommer åka buss tillsammans både dit och hem varje dag. Jätteskönt att ha någon man känner med sig på vägen dit, det är inte min starka sida att prata med nya människor... Hatar att beställa på typ Espresso House, blir typ nervös av bara det och repeterar vad jag ska säga i huvudet flera ggr innan jag kommer till kassan  för att jag inte ska säga fel. Vågar heller inte fråga personalen på Ica eller ringa och beställa hämtmat. Så jäkla töntigt det låter men i huvudet så är det sjukt läskigt konstigt nog.
 
Känner att jag flyter iväg på sidospår lite så kanske skriver här någon mer gång under praon hur det gick och så. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0